.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بی مهری به دومین دستگاه درآمدزا استان

 شمال نیوز: مدیر کل ثبت اسناد و املاک از کسب 268میلیارد و 281 میلیون  ریال درآمدهای ثبتی در 6 ماهه اوّل سال جاری خبر داد و گفت: استان مازندران نسبت به مشابه سال قبل29 درصد  افزایش درآمد   داشته است.

«محمدحسن بهادر» افزود: این درآمد حاصل تلاش کارکنان در 23 واحد ثبتی و ارائه  748 هزار و227 خدمت به مردم بوده است که بیش از 90 درصد آن در فضای مجازی انجام گرفته  و در آمد حاصله به حساب خزانه دولت واریز گردیده است.

وی  در ادامه یادآور شد ، ثبت اسناد دومین دستگاه در آمد زا استان می باشد که در دریافت اعتبارات  همواره  مورد بی مهری قرار می گیرد و تصریح کرد : در اداره ثبت اسناد واملاک تا خدمتی به مردم ارائه نگردد نمی توان در آمدی وصول کرد و از همکاران خود به خاطر این تلاش قدردانی نمود.

 مدیر کل ثبت اسناد و املاک مارندران  با اشاره به ماموریتهای گسترده سازمان ثبت اسناد واملاک کمبود نیروی انسانی ، استیجاری و فرسوده  بودن تعدادی از ادارات و نگهداری صدها هزار  پرونده ثبتی به صورت سنتی  را ازجمله مهمترین مشکلات و موانع کاری  جهت خدمت رسانی به مردم دانست.

مدیر کل ثبت اسناد واملاک مازندران در  پایان تسریع  رسیدگی پرونده های  قانون تعیین تکلیف وضیعت ثبتی اراضی و ساختمانهای فاقد سند رسمی، آرشیو  پرونده های ثبتی مرکز استان  ، حذف   دفاتر اسناد رسمی و املاک  با تصویب آئین نامه قانون حد نگار و   مکانیزه کردن کامل  ثبت شرکتها ، تحول در بخش اجرای  اسناد رسمی   ، تهیه باقیمانده نقشه  کاداستر استان ، تعویض اسناد قدیمی (دفترچه ای ) با اسناد کاداستری ( تک برگی) را ازجمله مهمترین برنامه های در دست اقدام  اداره کل متبوعش  در سال جاری نام برد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

مازنی 26 مهر 1394
دو برابر این در امد هم مردمبه عنوان شرینی وپول چایی می دهند بعضی ارگان ها زمانی که کار مردم گیر انها می شود انگار دزد گرفته یا برعکس ومردمرا بیچاره می کنند خواهشا شمال نیوز نترس وپخش کن

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.174 seconds.